Boho Look

Długo mnie tu nie było, ale postaram się nadrobić. Zawieszenie bloga wynikało z braku dostępu do internetu w mieszkaniu do którego się przeprowadziłam. Na szczęście zmieniłam dostawcę usług i już jest wszystko w porządku. Mogę wrócić do pisania bloga.

^4DEAE84ACFB307D1C75468535D28C361C5B2DFDBE661EB334C^pimgpsh_fullsize_distr

Skoro nie miałam dostępu do internetu starałam się ten czas jakoś inaczej spożytkować, bardziej produktywnie niż zazwyczaj. Dzięki temu moi znajomi i rodzina dorobiła się paru prezentów uszytych przeze mnie. Tak właściwie to jestem ciekawa czy korzystacie z lata? Bo ja jak najbardziej!

P1000341

Aktualnie jestem po super festiwalu etnicznym o którym wspominałam rok temu- Globaltica, odbywającym się w Gdyni Orłowie, niedługo też wyruszam na Woodstock i na całe dwa tygodnie do Włoch, na Wybrzeże Amalfii i do Neapolu. Nie mogę się doczekać.

P1000349

W międzyczasie wykorzystuje ciepłe dni w Trójmieście, chociażby na wczorajszą sesję zdjęciową. Uwielbiam styl boho i bardzo się cieszę, że powrócił.

P1000329

P1000318

Podobne ubrania i akcesoria znajdziecie poniżej:

glamorous

Glamorous                                             IvyRevel                                  Misguided

 

free people

Free People                                           Pepe Jeans                          Marc’O’Polo

 

 

Nucelle                                          Stylowagalanteria.pl

Skomentuj

