Gdzie kupować ubrania w nietypowych rozmiarach? Część I : Duży Biust oraz Długość spodni

Czy Wy też tak macie, że wchodząc do popularnych sieciówek macie dobry humor, a przymierzając kolejną rzecz coraz bardziej jesteście zawiedzione asortymentem sklepu ? Wierzcie mi, nie jesteście jedyne. Wiele razy miałam tak mierząc ubrania w sklepie.

Jak  wiele osób nie posiadam idealnej figury klepsydry, a właściwie chłopczycy na jaką szyte są ubrania w większości sklepów. Zdarzało się, że przy moim poprzednim wymiarze w biodrach około 102cm, nie byłam w stanie zmieścić się w większość oferowanych spodni, co było dla mnie nonsensem, bo przecież jestem szczupła prawda? Nie wspominając o tym, że w większości sklepów spodnie sięgają mi do 3/4 mojej łydki, kiedy nie jestem znowu też jakaś bardzo wysoka (174cm).

Z 102 cm w biodrach często zdarzało mi się, że rozmiar 38 był na mnie za mały, a rozmiar 40 zbyt obszerny, co można zobaczyć w tabeli poniżej.

1352198584-5082

Ubrania sprzedawane w popularnych sklepach to modele szyte na jeden, określony typ figury i w większości przypadków rozmiarówka damska w Polsce kończy się na rozmiarze 44 ( chociaż często i jego nie ma). Co jednak z pozostałymi typami sylwetki?

Dziś pod lupę biorę problem Dużego biustu i Długości nogawki w spodniach.

Panie z Dużym Biustem

Aby nie wyglądać zbyt obszernie na górze sylwetki musicie się bardziej postarać niż reszta.

Dlatego dla Was są wszelkiego rodzaju dekolty typu V, kopertowe koszule oraz bluzki dopasowane w biuście.

Modne elementy garderoby dostaniecie na pewno w Kappahl, C&A czy BonPrix. Na prawdę ładne ubrania oferuje też sklep internetowy  ByLola. Bardzo stylowy asortyment ma też XL-KA

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Panie z problemem długości nogawek spodni

W Wielu sklepach (na szczęście!) mamy już możliwość dopasowania długości nogawki do obwodu bioder. Te, które nie mają tego typu rozmiarówki po prostu wiele na tym tracą. Sczególnie jest to widoczne w sklepach specjalizujących się w sprzedaży spodni takich jak BigStarLevis ( duży wybór ma Zalando) czy Lee. Osobiście lubię też pod tym względem wybór w H&M, jednak o jakości tych spodni można by podyskutować. Fajne jakościowo spodnie, których długość możecie sobie wybrać posiada też marka Mexx. Możecie ją znaleźć chociażby w Outlecie Fashion House w Gdańsku.

 

Skomentuj

